بررسی تخصصی سیم و کابل برق ساختمان و صنعتی

مقالات به روز سیم برق ساختمان و کابل برق صنعتی در برند های روز دنیا و ایران

بررسی تخصصی سیم و کابل برق ساختمان و صنعتی

مقالات به روز سیم برق ساختمان و کابل برق صنعتی در برند های روز دنیا و ایران

  • ۰
  • ۰

سلام امروز میخوام درمورد نمایندگی داکت و ترانکیتگ صحبت کنم. ادامه مطلب را با دقت بخوانید.

یکی از دغدغه های صاحبان ساختمان های مسکونی و تجاری بهره مندی از بهترین سیستم تهویه مطبوع برای ایجاد هوای مطلوب در فضای داخلی ساختمان است. 

لازم است قبل از اتمام پروژه و ساخت و ساز سیستم مناسب را انتخاب و نسبت به زمینه سازی برای نصب آن اقدام نماییم و به این تربیت در اتلاف وقت و هزینه ها صرفه جویی کرده ایم. یکی از سیستم های متداول و مرسوم در تمام دنیا استفاده از داکت اسپلیت جهت ایجاد سرمایش و گرمایش محیط داخلی می باشد. در این مقاله قصد داریم نحوه عملکرد داکت اسپلیت همچنین برندهای معتبر و پرفروش بازار ایران را معرفی و مورد بررسی قرار دهیم.

داکت اسپلیت همانطور که از نامش پیداست از دو یونیت داخلی و خارجی که به وسیله ی لوله های مسی با یکدیگر در ارتباطند تشکیل شده است. داکت اسپلیت ها با قابلیت سرد و گرم یکی از بهترین تجهیزات در صنعت تاسیسات ساختمانی هستند به این تربیت شما می توانید با یک وسیله در روزهای سرد و گرم دمای محیط را به درجه دلخواه و مطلوب برسانید. عملکرد سرمایشی این تجهیزات کاملا مشابه کولر گازی می باشد و با عمل تبرید سازی ماده مبرد داخل کمپرسور هوای سرد را به محیط انتقال می دهند. اما در زمان ایجاد هوای گرم کاملا متفاوت هستند به این ترتیب که کویل گرمایشی که به صورت لوله ی مارپیچ است و معمولا از جنس مس می باشد و به طور عمده در کف هواساز تعبیه می شود وظیفه ی ایجاد هوای گرم را در روزهای سرد به عهده دارد. این دستگاه آب گرم مورد نیاز خود را از سیستم موتورخانه مرکزی و یا پکیج دریافت می نماید. با نصب ترموستات می توان در هر اتاق به طور مجزا دمای مورد نظر را تنظیم نمود.

بهترین شرکت های فروش داکت کدام است؟

امروزه شرکت های متعددی وجود دارند که به عنوان نماینده فروش برند ها کار خود را انجام میدهند از همین رو رقابت میان این ها بسیار زیاد است تا بتوانند بیشترین مشتری را جذب نمایند برای جذب نمودند مشتری موارد متعددی هست که از جمله (گوناگونی برند ها، داشتن کیفیت و خدمات محصولات، حجم و توان فروش شرکتی که میخواهد بفروش رساند)

از جمله محصولات داکت میتوان به داکت کف خواب سفید پرداخت که یکی از بهترین داکت های موجود در ایران می‌باشد.

بهترین برند های داکت کدام است؟

داکت ال جی

داکت ال جیال جی، بدون شک یکی از برندهای نامی و معتبر در بازار ایران است که در زمینه تولید لوازم خانگی دارای سابقه ای طولانی و موفق می باشد و به خوبی توانسته در بازار ایران در لیست بهترین ها بدرخشد. داکت اسپلیت های ال جی در ظرفیت های 18000 تا 60000 بی تی یو برساعت با عملکرد سرد و گرم ارائه می گردد.

این شرکت جهت عرضه بهترین داکت اسپلیت همواره از بهترین متریال و تکنولوژی بهره می گیرد و محصولاتی با کیفیت و کارایی فوق العاده روانه بازار رقابت می کند.

گروه تولیدی ال جی جهت صرفه جویی در مصرف برق و اتلاف انرژی از کیت اینورتر در ساخت داکت اسپلیت ها بهره می برد همچنین در این سیستم ها کمپرسورهای اورجینال و ساخت شرکت ال جی که در انها از گاز r410 سازگار با محیط استفاده شده است. با توجه به کیفیت و کارایی فوق العاده ای این محصولات توانسته طی سال های متمادی در لیست بهترین داکت اسپلیت ها در بازار قرار گیرد. گروه مهندسی گلدیران نماینده رسمی و انحصاری محصولات ال جی در ایران است، گلدیران دارای نمایندگی های فعال در سراسر کشور می باشد که داکت اسپلیت های ال جی را با 60 ماه گارانتی و 24 ماه سایر قطعات ارائه می نماید.

 

داکت سامسونگ

داکت سامسونگ

یکی دیگر از برندهای مشهور در بازار جهانی از جمله ایران سامسونگ می باشد. این شرکت کره ای در زمینه تولید لوازم خانگی از جمله سیستم های تهویه مطبوع فعالیت گسترده ای دارد، و همواره سعی بر آن داشته با توجه به نیاز بازار و سلیقه مشتریان بر سبد کالایی خود بی افزاید و محصولاتی طبق استانداردهای بین المللی ارائه نماید. داکت اسپلیت سامسونگ یکی از تجهیزات تولیدی این گروه صنعتی بزرگ است که طبق جدیدترین تکنولوژی ها روز تهیه شده و توانسته در لیست بهترین داکت اسپلیت ها در بازار قرار گیرد. داکت اسپلیت سامسونگ در ظرفیت های 12000 تا 60000 بی تی یو برساعت با عملکرد سرد و گرم و موقعیت نصب افقی و عمودی با بالاترین کارایی تولید و به سایر کشورها از جمله ایران صادر می نماید.

این محصولات جهت صرفه جویی در مصرف برق و جلوگیری از اتلاف انرژی مجهز به کیت اینورتر هستند و همچنین از کمپرسور ساخت همین شرکت بهره می برند و گاز مبرد بکار رفته در آنها از نوع r22 و r410 سازگار با محیط استفاده شده است. شرکت سام سرویس نماینده رسمی و انحصاری محصولات در ایران است، داکت اسپلیت های سامسونگ با 60 ماه گارانتی کمپرسور و 18 ماه سایر قطعات در نمایندگی های فعال این شرکت در سراسر کشور با بالاترین کیفیت ارائه می گردد.

  • ۹۸/۱۱/۰۶
  • سارا هاشم بور

خرید داکت

داکت

فروش داکت

نمایندگی داکت

نظرات (۱)

سلام

بهترین شرکت ها همین مواردی بود که گفتید؟

 

پاسخ:
یله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی