بررسی تخصصی سیم و کابل برق ساختمان و صنعتی

مقالات به روز سیم برق ساختمان و کابل برق صنعتی در برند های روز دنیا و ایران

بررسی تخصصی سیم و کابل برق ساختمان و صنعتی

مقالات به روز سیم برق ساختمان و کابل برق صنعتی در برند های روز دنیا و ایران

  • ۰
  • ۰

شرکت سیم و کابل البرز الکتریک نور در سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را در زمینه تولید سیم و کابل آغاز کرد

 سیم و کابل البرز یکی از شرکت هایی است  که در حال حاضر در عرصه تولید انواع سیم و کابل فعالیت می کند  در آغاز کار با تولید انواع سیم افشان فعالیت صنعتی خود را شروع کرد و بعد از مدتی  انواع کابل های افشان، نیمه افشان، مفتولی، شیلدار و کواکسیال تولید کرد. سیم و کابل البرز الکتریک با اتکا به مجموعه مدیریتی توانمند، و اتکا به تکنولوژی پیشرفته و بهره گیری از پرسنل متخصص و ماشین آلات جدید دنیا ی صنعت، توانسته است در بازار رقابتی به جایگاه ویژه ای برسد.

سیم و کابل برق الکتریک نور با افزایش تنوع محصولات خود و   همچنین کیفیت بالای تولیدات  توانسته است نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند. و در بازار خرید کابل سهم عمده ای را به خود اختصاص دهد.

انواع سیم و کابل البرز الکتریک نور

انواع سیم و کابل البرز الکتریک نور

  • سیم نصب ثابت البرز الکتریک
  • سیم انعطاف پذیر البرز الکتریک
  • کابل انعطاف پذیر البرز الکتریک
  • کابل نصب ثابت سبک البرز الکتریک
  • کابل قدرت البرز الکتریک

 

 همان طور که پیشتر اشاره شد محصولات سیم و کابل البرز الکتریک نور  شامل انواع سیم های نصب ثابت، سیم های انعطاف پذیر، سیم های سخت هوایی و سیم های انعطاف پذیر سبک می باشند.  لازم به ذکر است تنوع کابل های البرز زیاد است و در سطح مقطع ها و مدل های مختلفی تولید می گردد که مصرف کننده را قادر می سازد  در هر فضایی از کابل مورد نظرتان استفاده نماید .  انواع کابل البرز الکتریک نور شامل  انعطاف پذیر، نصب ثابت، قدرت، هم مرکز، کواکسیال، بالابر، جوشکاری و غیره می باشد که در ادامه به معرفی سیم و کابل البرز الکتریک به صورت مختصر می پردازیم تا در زمان خرید بتوانید انتخاب راحت تری داشته باشید

 

سیم نصب ثابت البرز الکتریک

سیم مفتولی البرز دارای هادی از جنس مس آنیل شده گروه 1 و یا گروه 2 می باشد که روی این سیم ها آمیزه ای از پی وی سی از نوع C قرار دارد. این سیم ها در سیم کشی داخلی تابلوها، توزیع کننده های برق و غیره استفاده می گردد  و به کار گیری این سیم ها در لوله ها و زیر گچ مجاز است. سیم البرز الکتریک با هادی منظم تابیده گروه 2 را می توان برای اتصالات تابلو های کنترل یا ساخت دسته سیم و الکترونیک صنعتی به کار برد. این سیم در سطح مقطع های مختلفی تولید می شود.

 

سیم انعطاف پذیر البرز الکتریک

این سیم ها دارای هادی افشان یا انعطاف پذیر هستند که برای استفاده در  وسایل برقی و نیز حفاظت سیستم های روشنایی در محیط های خشک، درون لوله ها و زیر و روی گچ به کاربرده می شود. از سیم انعطاف پذیر البرز الکتریک می توان در لوله های خرطومی هم استفاده نمود اما باید بدانید که این نوع سیم و کابل البرز را نمی توان روی سینی کابل، کانال کابل کشی و مخازن به صورت مستقیم نصب کرد. عایق بکاربرده شده روی این سیم ها از نوع PVC نوع C می باشد.

از دیگر تولیدات سیم و کابل برق الکتریک نور کابل انعطاف پذیر سبک بوده است.

که از این کابل ها می توان به عنوان کابل های ورودی در وسایل برقی، لوازم منزل و ماشین آلاتی که دو شاخه آن ها به طور ثابت به کابل نصب است استفاده کرد. کابل های انعطاف پذیر در دو نوع کابل گرد و کابل تخت موجود هستند و روکش روی آنها ترکیبی از PVC نوع ST5 می باشد.

 

کابل انعطاف پذیر البرز الکتریک

 از کابل نوع انعطاف پذیر انعطاف پذیر البرز برای وسایل با تنش مکانیکی متوسط در لوازم منزل، لوازم آشپزخانه و لوازم اداری استفاده می شود اما باید در نظر داشت که این کابل ها در صورتی می توانند برای وسایل پخت و پز و گرمایشی به کار روند که در تماس مستقیم با قسمت های داغ قرار نگیرند. هادی این کابل ها مس آنیل شده گروه 5 است که روی آن را عایق PVC از نوع D قرار گرفته است.

 

کابل نصب ثابت سبک البرز الکتریک

این نوع کابل ها برای مصارف صنعتی و کابل کشی داخل ساختمان ها مناسب است و می توان آن ها را در محیط های خشک، آبدار و مرطوب و همچنین مکان های باز و بسته استفاده کرد. از این کابل ها در بتن فشرده و یا مستقیما زیر زمین نمی توان استفاده کرد. هادی این کابل مس آنیل شده گروه 1 (تک مفتولی) یا گروه 2 (منظم تابیده) است. روی این هادی PVC از نوع ST4 قرار دارد که رنگ آن معمولا مشکی یا طوسی می باشد.

 

کابل قدرت البرز الکتریک

این نوع کابل البرز برای تامین انرژی الکتریکی و در فضای باز، زیر خاک، درون آب و داخل ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد همچنین از این کابل ها می توان در مراکز توزیع و شبکه های مصرف و در جایی که احتمال صدمات مکانیکی به کابل وجود ندارد مورد استفاده قرار می گیرد. در کابل قدرت البرز الکتریک هادی در مدل های مختلف از جنس مس آنیل شده گروه 1، گروه 2 و گروه 5 می باشد که هرکدام کاربرد خاص خود را دارند. در کابل قدرت البرز الکتریک روی هادی عایقی از جنس PVC نوع A قرار دارد.
کابل البرز دارای انواع مختلف کابل با هادی هم مرکز، کابل کواکسیال، کابل گرد بالابر، کابل جوشکاری و غیره می باشد که شما می توانید هرکدام از این سیم و کابل ها را با سطح مقطع های مختلف برای کاربری های متفاوت به کار ببرید. جهت خرید کابل و اطلاع از آخرین قیمت های کابل البرز می توانید با کارشناسان فروشگاه سیم و کابل نیرو کابل تماس حاصل بفرمایید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی